16 april 2012

Spring Training

Till helgen börjar Spring Training! Nåja, det är väl en sanning med modifikation... Faktum är dock att tre av lagens i svenska Elitserien deltar i Domarcupen kommande helg och detta är det enda vi ser av träningsmatcher i västra halvan av Sverige så självklart måste jag ju kalla detta "Spring Training". Lagen som deltar Karlskoga, Göteborg och Akademin samt eventuellt juniorlandslaget.

Tanken var att jag och några vänner skulle åka upp över helgen och tälta och titta på lite försäsongsbaseboll (säsongen börjar ju på riktigt nästa vecka) men både sjukdom och färdbekymmer har tyvärr satt käppar i hjulet för detta lilla projekt. Att det dessutom vankas endast två plusgrader på lördagen samt regn hade inte gjort den resan bättre om den nu ens blivit av. Extra trist är det eftersom jag la några timmar på att göra en hel-kul bild för evenemanget som jag glatt skulle visa upp här. Nu får jag gör det iaf, även om jag inte fick samma "nytta" av den. Ser bilden inte bekant ut kan ni kika här. Stäm mig inte MLB :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar